Monday, October 3rd, 2022

Porady treningowe dla zapracowanych

Jeśli ma się czas, aby spędzić godzinę lub więcej na siłowni, to jest to świetne! Ale co jeśli życie zacznie wyglądać tak, jak odnosi się to, do większość ludzi w dzisiejszym świecie? Wtedy trzeba sobie jakoś nadal radzić, by pozostać w dobre formie. Najlepiej znaleźć kilka 30-minutowych treningów, które można wkomponować je w swój dzień i sprawić, aby nadal móc zdrowo żyć! Chodzi o intensywność i całkowicie wykonaną pracę. Poprzez podniesienie tętna spali się więcej kalorii i zobaczy się szybciej wyniki. Chodzi o to, aby utrzymać ciało w ruchu, tak aby utrzymać metabolizm na naprawdę wysokim poziomie. Jeśli nie ćwiczy się lub nie je wystarczająco dużo w ciągu dnia, ciało wejdzie w tryb bezpieczny i zacznie się wyłączać w celu oszczędzania energii. Jedzenie i ćwiczenia idą w parze i są równie ważne dla osiągnięcia celów. Trzeba zawsze coś zjeść w ciągu 90 minut przed ćwiczeniami. Trzeba też zadbać o mały posiłek po treningu. Jeśli ciało nie otrzyma żywności, aby uzupełnić swoje zapasy energetyczne, może to doprowadzić do tego straszliwego popołudniowego spadku energii.